Stranger things has happend.

Är lite av en periodare när det gäller bloggning, vet dock inte om det är någon som läser vad jag skriver längre. Skulle iof vara förståeligt för det jag skriver är ju ganska substanslöst.

Skulle montera lister i mitt sovrum idag, något som jag dragit på i sisådär 3,5år, men idag var det dags. Hade gått så mycket bättre om min skruvdragare hade fungerat eller om jag hade haft lister så det räckt, så va nu inte fallet... Utan jag får helt enkelt masa mig ner i morgon och köpa nytt. Lyckades även montera upp min mörkläggningsgardin igen, den hade rasat ner och jag fick efter lite jobb upp den på plats igen. Har dock plastic-pading på gardinen.

Fick även ett infall idag när jag tränade, jag tänkte helt sonika peirca mig i kuken, en prins Albert som dom på body count säger, det går helt enkelt till så att du sticker in en nål i urinröret typ 2cm och sen sticker du hål lixom nedåt, så att du får en ring längs med snoppen så att säga. Tur i oturen så gjorde dom det bara på tidsbeställning, så jag hann ringa en kompis som har gjort samma sak, och han sa något i stil med, du kommer inte att kunna ha sex på typ 6mån, frågade då -men om man anv kondom(pga infektions risken) han skrattade lite lätt o sa att -du kommer gråta första månaderna när du får stånd så lycka till! Jag hade läst något om typ 6v borta från sådana aktiviteter, tänkte att det borde jag väl kunna klara...
6mån glöm det...

Snart kommer Christine och Nisse hem:)!

Fick klagomål igår på att jag inte hade någon playlist att "mysa" till?! Så jag fixade en idag, känns iof lite pretentiöst att slänga på heaven med Bryan Adams, skulle ha lite svårt att ta mig själv på allvar med den igång...


Kommentarer
Postat av: Anna P

Jag läser vad du skriver!!

2012-03-01 @ 12:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0