Moskva

Sitter på flygplatsen i Moskva, planet från dehli till Moskva blev 1,5h försenat så jag missade anknytningsflyget till Sverige... Så i stället för att landa 12 i swe landar jag 18:35... Jag tycker personligen att jag har väntat tillräckligt på flygplatser, sms som aldrig kommer osv.

Nåväl, snart är jag hemma igen och allt kommer lika säkert som att min bränna kommer blekna, återgå till det "normala" igen.

Normalt vad är det? Kanske att kunna sitta i soffan och äta fil o flingor efter träningen. Har iof inte varit borta så himla länge, har dock hunnit med att sakna min säng.

Fick precis in världens störst burgare! Kommer bli spännande med tanke på att jag inte ätit på typ 12h.

Måste dra vidare!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0