10 veckor i gips

Februari har aldrig varit någon av mina favoritmånader, tror det mesta dåligt som hänt mig har hänt i just feb. Bröt benet och missade skidresan med skolan i just feb tex, det började redan där i åttonde klass. Sen har det bara rullat på. Tror jag tycker bättre om typ maj, där händer det grejor. Man är alldeles nipprig inför sommaren och alla saker man ska misslyckas med. Men det gör ju ingenting, för att det varmt o ljust och man kan somna på vilken gräsmatta som helst utan att frysa ihjäl. Har nog med ljuset att göra, att man pallar mörkret ungefär tills i feb, sen tröttnar jag. Så nu skulle jag vilja att det blir lite varmare tack. Tror att det är ganska många som lider av samma åkomma som jag i dessa tider, därav behovet att prata om saker som kanske hänt med någon man kanske vet vem. Gärna med lite sprit som sällskap... Läser genom det jag skrivit, och slås av att jag skriver som om mina bloggläsare är sega i huvudet. Eller så är det jag som inte kan skriva en text riktad till vuxna läsare. Kanske är jag som är seg i huvudet. Skit sak samma. Händer en hel massa knepiga saker(februari ni vet) just nu.

Hursom är jag hemma och min vapendragare aka Simon är på Bali och dricker djungeljuice med krabba.

Nisse är i Indien och utbildar indier att vara indier med datorer.

Christine är i Thailand och solar o fan vet, ligger säkert runt en massa den slampan :()

Och jag är hemma efter en annorlunda upplevelse i Moskva, fick ju 1 dag semester extra...

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0