Untz untz untz Ibiza untz...

Vet inte om min hjärna blev överhettad eller om åldern helt enkelt kom ifatt mig, men jag har mått pyton efter spanien...måste vara all stark korv jag trodde jag åt. Vi såg, vi syntes kanske inte så mycket(med tanke på att klubben rymde 6000pers)vi hördes i hotellkorridåren efteråt pga att swedish house mafia spelade fruktansvärt högt. Komiskt att alla som såg spelningen var lommhörda resen av resan.

Konversation mellan Rikard o Fredde W efter(på natten)(07:30)

Fredde - God natt Rikard
Rikard - Va?!
Fredde - Va?!
Rikard - Vad sa du?!
Fredde - Vadå sa?!
Rikard - VA?!
Fredde - VA?!
Rikard - Skit samma, god natt!
Fredde - Vadå katt?!
Rikard - idiot...
Rikard går in på sitt rum, Fredde står snopen kvar.

En annan gaska festlig sak förutom knark o spritorgier i främmande land, är vad folk är villiga att betala för att klubba lite... jag ville mer än gärna betala 70+35 euro bara i entre(detta var bara en dag) +att en öl kostade 12 euro var heller inget konstigt. Tur i oturen att jag helt enkelt levde som att 1euro=1kr. Fick en smärre chock när jag kollade kontot hemma i sverige igen

Nu bloggar jag baklänges, dvs att jag berättar från dagens datum tillbaka till när jag senast bloggat.
Jobbat krog endel gånger, även fast jag sagt till olika personer att jag skulle sluta... Har även skrämt bort våran muslimske diskare på c&d, jag och simon kom in i disken med en flaska fisk och försökte ömsom tvinga/smikra/truga i honom sprit, nu fick ju inte han dricka sprit, vilket en full Fredrik hade svårt att förstå...summa sumarum är att han slutade efter ett pass på c&d.

Har varit på begravning, vet inte om man kan kalla en begravning fin, men finns det någon fin begravning så var den här en av dom. Jag fick tyvärr aldrig chansen att lära känna henne ordentligt, men så fint som alla pratade om henne måste hon ha varit en väldigt fin människa, och saknaden efter dig är stor.

Har stigit i graderna på c&d, står numera som barchef och tanten på arbetsförmedligen har mitt nummer? råkade ramla in på haket mitt under pågående anställningitervju, o vips så var jag både brandskyddsansv. o barchef.
Tycker det är fint när arbetsförmedlare är ute o i onyktert tillstånd fixar jobb åt våra nysvenska medborgare...citat: jodå dom är billiga, ni får 2 för 1, ni får 2 för 1!
Kom även en rejält uppklädd muslims kvinna klädd helt i rosa o klackskor, blev nog lite paff när hon såg vad hon skulle göra. John tog sig tid att visa henne runt -här är disken, kylen osv, sen slutligen när hn visade henne vart spriten/ölen stod o skulle stå säger hon att hon inte får röra flaskor som innehåller alkohol...

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0