pung

arrrghhhh!!!! skrev ju förfan det längsta blogginl.ever, för att i nästa ögonblick ändra redigerare och råkade komma åt delete-knappen..... skrev ju om jesus o om tomten, om att jesus dyker upp på julafton genom födsel och att tomten dyker ner på julafton genom skortstenen(roligare förut jue!!)

 skrev även om nazist tyskland, bögar i östberlin och om stasis sjuka poäng system för angiveri! 1 på 7 istället för 1 på 2000 som gestapo!!!(agenter)

hade en skitlång förklaring om varför man inte kan springa omkring i läder-chaps o visa pungen på tyska kärnkraftsverk

skulle sätta dit Rikard för spioneri och Nisse för förtal av våran ledare Stalin det första jag gjorde när jag landat i berlin så jag hade kunnat uppgradera mitt hotellrum med mina ny angiveri-poäng

 hade pricksäkert gjort narr av simon i min recension på tystaste festen ever...faaaan

skrev en hel massa annan onödig dynga, som att jag pratade med en tjej förut som sa att must var ett gift! och att jag hatar tequila, fast inte hon, o det slutade med att jag raderade hennes nummer för jag inte kan lita på folk som inte gillar must!

grät ut om mitt behov av att ha ett dygn på 30h så att jag skulle hinna med allt jag borde/måste

blivit hotad av rivaliserande tomtar från norrköping att dom ska kapa ner granen på torget den 17:e dec. så alla trädkramare som inte sitter hemma o stöper ljus eller syltar in grisfötter kan enas i en sista manifestation innan jul att vi måste rädda det där jävla trädet som någon redan har satt sågen i någon annanstans...

var less på att vi har den varmaste hösten sedan ötzis tid, och att dieselvärmar helvetet på min bil inte fungerar när jag vill, att min ninja-varma jacka är påtok för varm för detta tropiska klimat + att mina nya toppoftheline vinterdäck ligger hemma hos mor o far o bara väntar att få bli använda...

skrev även att denna vinter(liksom den förra vintern) kommer bli bra, att jag har lagom med tid att sabba allt som är bra med denna jävla vinter lagom tills jul

fuck you datorjävel, hoppas du i ditt nästa liv får jobb som toalett rengörare på mc-donalds

Kommentarer
Postat av: Simon

Din blogg borde hyllas! Inte nån jävla Blondin Kissie Facking jävla bella! FTW

2011-11-14 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0