Dark tanning oil

det var ett tag sen sist men jag ska forsoka grata ur mig ett nytt inlagg...Borde ha en hel massa saker att skriva om, borde nog skaffa mig en diktafon, for jag kommer pa en hel massa bra saker att skriva men jag glommer bort dom lika fort.
Nu till dom vanliga artighetsfraserna...vi har det bra har i solen, olen ar kall och god, kostar bara 12kr pa lokal, idag har vi solat och jag borjar bli brun, alla mar bra och jag ar inte sjuk annu.

Hotellet ar skitvarmt, flakten later mer ann den flaktar, jag hoppas att dom bygger en hog javla mur runt australien for folk darifran ar tamefan inte kloka, och alla ar stopta i samma form...rodlatta, korta/satta(nej det ar inte mig jag skriver om) alla lika dyngraka driver dom gata upp o ner och bara gor mig less pa att vara manniska. Men men jag har det bra borjar bli brun och olen ar billig etc etc...

Har ju varit har 5ggr nu och jag gillar tyvarr inte utvecklingen av vart detta land haller pa att ta vagen, bara pa fem ar har dom lyckat skita ner och forstora mer an vad jag trodde var mojligt...Men olen ar billig och jag borjar ju bli lite brun etc etc...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, dagarna flyter ju lixom ihop en aning, vet inte om det var igar eller idag som jag solade, lag i poolen eller var pa stranden, kanske det som ar sa skont med semester, att man bara gor precis vad man vill. Tror att alla rookies som jag reste med borjar vanja sig med tempot har, sa man kan gora lite som man vill utan att behova oroa sig for att folk inte skulle hitta hem etc, som forsta kvallen nar jag fick mala en karta till en av killarna sa att han hittade hem till hotellet efter krogen, jag orkade inte vanta pa honom for jag var hungrig. Men olen ar billig och jag borjar bli brun etc etc...

Igar tog vi vara spjut till hojjar och drog pa roadtrip, ganska intressant fenomen att kora i detta land, allt kan handa, men saga vad man vill om balineserna men att kora hoj och bil ar nagot dom beharskar, vi svenskar ar fan ratt daliga pa att forflytta os med diverse fordon. Vi forsokte hitta djungle beach...nagon strand som Simon hort rykten om, den dar stranden fans ju naturligtvis inte, sa vi kom efter typ en timmes korning fram till nagot som hette Ecko Beach, stannade i 15min drack en ol och sen brannde vi hem igen.

Jag har alltid en tendens att bli lite blodig efter typ 2veckor utomlands, varenda gang jag ar ute och reser hander samma sak, man funderar en hel massa pa saker som hant, folk darhemma som jag tydligen vagrar att slappa taget om osv, jag vet av egen erfarenhet att om typ en dag kommer jag vara pa toppenhumor igen, for olen ar billig och jag borjar ju forfan att bli brun! Saknar dock Antonio nagot fruktansvart...

Tydligen spelar Iron Maiden ikvall har pa bali?! har inte sett nagon reklam om det alls? kanske ar inte dom brittiska pop/rockarna sa stora har i asien...Naval Nisse Simon och Lotta tog hojjarna och stack dit, men jag har ju sett dom 2ggr redan sa jag blev inte med pa det...

Nu ska jag rota igenom Simons dator efter nagon rolig film.

Ha det gott darhemma i snon!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nomis

DEN FINNS VISST!!!!!!!!!!!!! om vi bara hade fortsatt lite till för tredje gången :D

2011-03-10 @ 12:19:18
URL: http://karmanoll.blogspot.com
Postat av: Mini

den finns inte alls! som att det tex skulle finnas en kista med guld vid slutet på regnbågen... den gör sig bättre i fantasin

2011-03-11 @ 10:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0