aldrig själv alltid ensam

Tja.Bloggar från min nya dator, får se om det kan hjälpa mig me lite inspiration... var ska man börja för att summera en sommar som gått alldeles för fort och som det regnat på tok för mycket på?
1: jag har inte grillat så mycket som jag hade tänkt att jag skulle göra
2: tror jag iof ar fått min beskärda del av sol
3: har för första gången ever haft 4:a veckors sammanhängade semester
4: känner mig ganska färdig sommrad för detta år, folk har fel! det händer fan roliga saker på hösten/vintern också! verkar som att det händer roligare saker på icke sommarhalvåret för då måste folk annstränga sig för att hitta på något kul o inte bara räkna med att vädret kommer göra jobbet åt dom
5: träffat nygamla bekanta både på gott och ont
6: började jobba idag...gillar iof mitt jobb så det var ok. Är i planeringstadiet för att åka jorden runt igen

Hade bästa dagen på bra länge förra helgen, flottrace stod på schemat, Hade en fantastisk dag på ån! att den var så vacker hade jag inte en aning om. bra där Fredrik, lär sig något hela tiden. Är dock ganska dålig på att lägga ut bilder på saker jag gör, kollade igenom mobilen på något spännande att visa men jag är katastrofalt dålig på att ta bilder jag vill visa:) Nåväl jag gör ett försök iaf...


första dagen på badön skrevan med Simon

andra dagen, notera mit sololjiga ben...

tropisk fest hemma i mitt kök.

Andreas på marstrand.

fantastiskt god cider, finns tyvär inte på bolaget.

Hunkojje parkering på skagen.

Andreas  o jag i danmark

kitesurf-dax

sweet...

Så nu har jag summerat min sommar i ett antal bilder...nu är ju den stora frågan vad man ska göra hela hösten? gräva ner sig för att sommaren snart är slut eller ska man köpa sig en varm jacka och möta vintern... Jag vet faktiskt inte, en dag som denna tror jag på det första allternativet, men men saker kan ju bara bli bättre...
Åker till munkfors i morgon med Antonio för en hockey-cup som håller på i 5dagar... Glömde jag berätta det? hockey sässongen har börjat, så vi kan väl höras igen någon gång i maj när ishockey-vm är slut.
Ska förövrigt till Ibiza med John/Rikard/Jeanette/Fredde W/Nisse/Wiktor osv den 29ug så jag kanske kan krama ur några dagar till av denna sommar!

tycker att Lemmy borde få nobelpriset

Kommentarer
Postat av: Simon

Det är nu det roliga börjar!!!

Packa ner ångesten för snart drar vi!!!!!



hjärta hjärta <3 <3 untz untz kbk

2011-10-03 @ 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0