du klarar ju fan inte ens av att vara beroende

Tja, börjar bli längre och längre mellan mina inlägg, är det pga att det inte händer något läsvärt i mitt liv just nu? kanske händer en massa saker som är så hemliga att jag inte kan skriva om det? kanske kan vara så att jag gör så mycket dumt som jag skulle skämas över att skriva om? Eller så har jag helt enkelt inte lust att vara så jävla underfundig hela tiden...välj själv
Nu är det kanske som någon skrev att det är roligare att läsa min blogg när jag är bitter. Kanske borde testa att bara vara glad/lycklig skriva en massa <3 <3 <3 <3:an hela tiden, för det verkar ju vara vad alla andra gör, om man tror på en sak tillräckligt mycket kanske det uppfyller sig själv, eller så vaknar man bara upp en dag och inser att -fan det var ju inte så roligt det här...ÅH nu lät jag bitter igen, satan. Nåväl mitt liv är tip-top-finemang-bra just nu, ska försöka låta som Ned Flanders i simpsons(det kommer du aldrig att klara grabben) kommer hända en masssa spännade saker nu framöver, har iof lagt mig till med ett kvinnohatade-alfahanne-beteende jag måste sluta med.
Idag har jag kört ett box-pass på hälsomagasinet(så alla stavfel beror på att jag skakar) orkar fan inte korrekturläsa mina inlägg nu för tiden(sluta vara bitter idiot!)

Bifogar en liten låttext, jag hörde när jag strechade på gymmet-

You know that a man ain't supposed to cry,
But these tears I can't hold inside.
Losing you would end my life you see,
'cause you mean that much to me.
You could have told me yourself
That you found someone else.

Gud jag lovar dig om du hjälper mig att sluta bita på naglarna, ska jag bli en bättre människa


Kommentarer
Postat av: Tess

Har endast ett frågetecken gällande inlägget; menar du att din alfahanne-stil skulle vara en ny aproach för dig? Moahahaha, jojo det kan du tro! Men sluta för fan inte upp med den, den är ju skitkul och klär dig! Undrar också varför du ska sluta vara bitter på bloggen när du helt öppet kör facebook-statusar som "Ska läsa boken Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva"? (Kass bok btw, läs Vingklippt ängel istället om du vill vältra dig i psykoser och neuroser.)Puss Mongo!

2010-10-17 @ 12:03:46
Postat av: Nisse

Fredrik, den här nya fredrik klär dig inte alls! jag vill ha tillbaka självdestruktiva kvinnoförbrukande mini som har ångest i veckorna för sitt beteende och sedan satsar allt i helgen så man kan få ha sin ångest igen nästa vecka! Stay black bitch!

2010-10-17 @ 12:24:46
URL: http://www.nissesblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0