sopp/glögg

sitter på jobbet och väntar på att få äta mat för att sen gå hem. Har blivit med Audi, pga min bil är på verkstaden och Christine körde drogad så hon har inget körkort. Därav mitt lån av hennes racer.
Är endel peppad för "tomtenatta" på fredag, vi är 9st glada grabbar som ska sprida julens budskap och sen avsluta på cocktails(om vi nu kommer så långt)

Hänt sen sist:

x Jobbade på hörnet i lördags, första gången jag blev erbjuden efterfest och fri sprit på stället...vet ni vad jag svarade? jag svarade tack men nej tack, ska upp kl 05:00 dvs om 2timmar! Hade inte hjärnan i huvudet när jag bokade in mig på barpasset, glömde helt sonika bort att jag jobbade förmiddag söndag.

x Haft soppmys hemma hos christine med nisse i fredags, hade tagit ledigt lördag för att jag skulle på mustach, kom sen på att jag inte gillar dom så jag dodgade spelningen och gick till hörnet med Nisse o Christine för att sen spåra ur som vanligt...skaplig huvudvärk lördags

x Jobbade som sagt på cocktails med världens (ja världens) otrevligaste människa, nämligen Simon. Tillochmed så att John W den evigt trevliga mannen tyckte Simon var ett as. Fast vi kompleterar varandra ganska bra lite som god cop/bad cop

x ska jobba den 25:e

x Min toalett har gått sönder, vattenbehållaren bara rinner o rinner, jag blev tokig och fixade en ny toa som bytes på onsdag

x blivit lurad av banken igen

x lämnat min bil hos en suspekt bilmeckare, lite oklart vart han bodde, så jag ställde bara bilen hos någon som jag trodde var rätt med nyckeln på framdäcket(lämnade bilen sent igår) hoppas hoppas att det var hos rätt person jag ställde bilen

x vaknade i morse av att jag hade en byggubbe i vardagsrummet

x även fast jag är stilig i mitt skägg vill jag inte ha det längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0