gomspalt

ska börja spaltblogga

x fått skoskav, tror att ena hälsenan lossnade.

x gått med i en suspekt grupp på facebook, vet inte om jag kommer våga att blogga om den. Finns överhängande risk att jag blir rån/bög/mördad av alla dam-innebandylag som finns i nyköping om jag säger något ont om gruppen...

x ska dricka vin hemma hos christine i morgon, skiter i mustach, hatar Ralf

x hade trevligt i sthlm, första gången i mitt liv jag åkte tunnelbana utan sällskap, lite spänd faktiskt. Konstigt man klarar av att ta sig jorden runt på en massa skumma sätt, men man blir nervös när man ska åka tåg i sthlm...

x tycker det är fint med snö

x Är periodare i form av mat, jag snöar in på en speciell rätt och sen äter jag den tills jag tröttnar, sen går jag vidare, just nu äter jag thaimat

x undrar vart Therese Fors håller hus?

x undrar också vart Anna Portnof är, har ett svagt minne av att hon skulle tokdeffa tll våran tomtefest och sen klättra i en sexig tomtemors dress...

x fikade hemma hos snake i tis, håller kvar vid att han har en retro inställning till innredning, till hela livet för den delen också

x ska duscha nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker om dig!

2010-11-25 @ 17:47:47
Postat av: Tess

Hej! Jag har varit i Nordpolen för att få min dress uppsydd men nu är jag tillbaka i stan. Och jag tänker ringa dig NU!

2010-11-25 @ 19:17:08
Postat av: Anna P

I´m alive!! Dokdeffad och snyggare än nånsin. Men kan ändå inte närvara för jag ska ju äta julmat på Johns hak den fredagen!!!

2010-11-26 @ 08:55:08
Postat av: Anna P

Btw, det är alldeles för många rookies i startelvan på bad santa. Bara 3 white trash orginal. För dåligt ju!!!

2010-11-26 @ 09:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0