west coast

tjo, sitter på västkusten på min minisemester. Jag o antonio+en kompis till honom som heter fredrik ska göra syd-långö osäkert. Började så smått idag, grabbarna skulle ut och ro, dom rodde till en badplats där vi hade picknick sen försvann dom, tänkte inte så mycket på det, gick tillbaks till stugan. timmarna gick inga grabbar kom tillbaks, toni är precis lika klantig som jag så jag började oroa mig litegrann, så jag tog en motorbåt och åkte o letade runt ön. Finns ett sund mellan denna ö och långö typ en halvmeter djupt och bara dy, det fattade inte jag förens motorbåten satt fast i skiten. så istället för att leka david hasselhof och rädda grabbarna fastnade jag själv i dyn, tur att det fanns åror i båten, tog mig typ en halvtimme att ta mig loss, sen på väg tillbaks möter jag grabbarna på väg hem, dom hade stannat i en vik o solat...
Men vädret är kanon, hatar dock alla småbarnsföräldrar...Absolut inget fel på barnen men mamma/pappa är ju så satans överbeskyddande så man blir tokig, sen har dom gärna med sig några morföräldrar som är om inte ännu värre...

Om vädret fortsätter som det ska kommer jag att vara kanonröd när jag är hemma igen.

xxoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0