Världens bästa sämsta jobb

varför är det alltid så att när man har saker planerat för kvällen och räknar med att kunna sluta kl 16 som allt bara rasar sönder? man kan ge sig fan på att så fort man vill gå hem är det något viktigare på jobbet som kräver ens uppmärksamhet... Som igår tex. hade tänkt gå från jobbet 16, sticka o träna, fixa i lägenheten, handla och ev krascha i soffan en stund. Men nej då, kl 20 igår kunde jag efter mycket möda smita stressad hemmåt. Jag tror jag borde bryta ihop oftare, tänk va skönt att bara bryta ihop ibland:) En annan sak som skulle vara skönt är att ha ett jobb som det räcker med att anv. vänstra hjärnhalvan, att typ stå på något lager och paketera saker, göra sina 8:a timmar och sen gå hem. Fast jag skulle nog bara vilja ha ett sådant jobb ibland, jag funkar ju trots allt bäst under press:)
dagens projekt är att fixa mera semester, jag har en massa planer som jag behöver vara ledig för. Min chef var dock inte lika imponerad av mina krav...

Nu kanske vissa av er cyniker säger att man får vad man förtjänar, men snälla hade det funkat så hade jag inte ens haft något jobb att vara stressad på, än mindre en dator att blogga med...

Detta kommer att bli den bästa sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0