Solskydd

Hänt sen sist: Kraschar på longboard, grillat på en ö, och solat jättemycket.

Krasch - jag, jocke o annika åkte från tellus, klockan var inte jättemycket. vi var dock ganska glada i hatten, problemet var att vi va 3 personer men hade bara 2st brädor. vad göra? jo jag o annika tar varsin, jocke står med ett ben på varje bräda. det går skitbra tills det lutar lite för mycket. Ungefär vid konsum möter vi ett sällskap på 4pers, som säger något i stil med  -det där kommer aldrig sluta bra! vilket det naturligtvis inte gör...och eftersom jag blev tappad ofta som barn har jag inte lärt mig att stå på benen. jocke o annika landar snyggt på fötter jag landar rakt på ena armbågen/höften/knät. Vaknar lördag morgon nerblodad i sängen och sned som en ostbåge i ryggen...

Grillat på en ö - Lördag morse tog vi vårat "pick o pack" och stack ut till erikas stuga som ligger på skansholmen, vädret va kanske inte jättebra i lördags när vi kom dit, men helt okej, vi grillade, drack öl o pratade strunt hela dagen, nisse fick vara med och njuta lite innan han va tvungen att åka hem o jobba stackaren.

Solat jättemycket - vaknade runt 08:00 och det va helt vindstilla! inte ett moln på hela himlen, tog en solstol, kokade lite kaffe och bara njöt, tänkte till lite grann och anv. solskydd. Om ni tycker jag ser röd ut, ta en titt på jocke, han sket i solskydd och är numera självlysande...

Nu blir det nog en longboard tur ner till hamnen för en glass kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0