Skate or die


Tjo, premiärturen med min nya longboard är avklarad, styrde kosan mot vallarna där det blev några öl med Jocke o Patrik, sen rundade vi av kvällen med allsång på skeppet med tjejligan aka Tess/Anna/Madde. Rullade hem ganska glad i hatten runt halv 10. Kvällen slutade dock inte förens några timmar senare. Kände verkligen av att jag hade haft skoj när jag vaknade trött och tung i huvudet. Idag blir det afterwork på tellus med dom som man ska afterworka med, nämligen mitt jobb. OBS jag kommer inte på något sätt ta ansvar för hur mina arbetskolegor beter sig ikväll...(kom ihåg det carro) morgondagen kommer jag bara spendera på rygg/mage i solen i sjösa, och om jag måste röra mig kommer det bara bli mellan grillen/kylen...

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0