nightshift (nattskift reds anm.)

Ahhh vad det ska vara roligt att sitta på jobbet istället för att ligga i en varm famn(i wish) eller/och i en varm säng. Men vad gör man inte för företaget, fast tror iof att jag jobbar mest för min egen skull, har ju lite svårt att sitta still...inte gör jag det för pengarna iaf, då hade jag ju kunnat slösa min talang på något annat jobb än detta.
Lyckades få till en "tvättbjörnsbränna" idag, var i solen hela dan med glasögonen på, ser ut som att dom fortfarande sitter på näsan fast dom ligger hemma. Det värsta röda har säkert omvandlats till en knallbrun nyans tills i morgon... Blir afterwork på tellus btw, alla som är något skulle tydligen dit (vet inte riktigt vad jag har där att göra då?) kanske betalar 20spänn för lite chips och Aw:ar på hörnet. Skulle iof kunna köpa mig en påse chips o sätta mig på vallarna ta en 20:a i entre och kalla det stek-afterwork på slottet...
Betalade 400 för 5min kiropraktik igår (mera lukrativt än mitt nuvarande jobb) så nu är man som ny i ryggen, så innebandyn på lördag kommer gå som en dans, synd bara att jag har diverse andra kroppsdelar som inte riktigt håller måttet bara...
Säger som farbror Melker -inte nog med att jag är stark, jag är vacker också

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0