eyes wide open

hej hopp, massor att göra men jag måste pränta ner detta innan det faller bort i glömska, har med min ålder att göra... Bra sätt att hålla koll på vad man har gjort genom att läsa sin egen blogg. Så vad har hänt sen sist?
(ej i kronologisk ordning)

x Blivit med tjej (ja det är inte på riktigt om det inte står på fb)

x Spelat innebandy-cup, förlorade samtliga matcher. Jag var nog den enda i vårat lag som var bra.

x Afterworkat med gänget på tellus, nisse söp ur och dansade på borden baksida skeppsbron

x Haft "lagfest" på vallarna, denna gång var det Annikas tur att spåra ur, tack jocke för att du lyfte in henne på tellus, och tack fjune som söp ner henne på shots i ditt kök (own you one) och tack du som bjöd henne på en grön drink som jag hade överallt på mina kläder...kul

x haft en reunion med bandet, tosse är tillbaks. Spelade lite gammalt, lät ok inte mer. Fixat och donat i replokalen så nu börjar det bli riktigt trevligt därinne, lukten av gammal utspilld öl/sprit kommer nog aldrig gå att få bort.

Denna sommaren börjar sakterliga ta form, finns helt klart potential för att den kommer bli toppen!
Bilder kommer, måste visa detta spektakel
Jobbar bara imorgon sen är jag ledig i typ 12dagar, då ska jag chilla med Antonio på västkusten
Låten som passar till mitt liv just nu är Island in the sun med Weezer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0