tidtagning


kom på ett inlägg för min blogg idag på jobbet, satt och tog tid på en pump som skulle stannas med intervaller, den höll hela tiden på att lösa ur så vi skulle hitta ett körsätt med tid vs belastning. Då kom jag att tänka på att allt blir mycker roligare om man tar tid på det när man gör det, tex snickra ihop en kalkonmacka med rödlök o tomat, gör den och ta tid ska du få se att det blir mycket roligare. Eller som när toni var liten, ville man få honom att göra något var det bara att säga -spring och lägg tillbaka leksakerna så tar jag tid på dig! eller spring o sätt dig i bilen o spänn fast dig så fort du kan så tar jag tid! Tror jag ska göra allt numera med tidtagarure bredvid, borsta tänderna, ha sex (kan iof vara en liten stämningsdödare att säga -vänta en stund, jag ska bara ta tid på detta, ska försöka slå personligt rekord) handla på ica etc. Bara fantasin som sätter gränserna

Nu ska jag göra en macka, klara, färdiga, gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0