spark

tänkte pausa mitt bloggande, den har växt sig lite för stor så jag måste ta ansvar för det jag skriver...och det tycker jag inte om. Åter till pausen, jag fick inte pausa för christine(apa) nåväl då ska jag skriva ett surt inlägg.

X såg att tess o anna helt ogenerat diskuterade bruket av sexleksaker(ja Anna! sexleksaker) hör o häpna, där skryts det tillochmed om att leksaken ifråga har gått sönder, underförstått är den ganska flitigt anv...suck vart är facebook påväg?

X finns ganska många ord som kan tolkas på ett eller flera sätt(se rubriken) tex spark, eller stånd -jävlar vilket fint stånd du har...skulle man ju helt naturligt kunna säga till han som säljer munkar o sega remmar på karnevalen, men det skulle bli ganska konstigt om jag sa samma sak till ex Nisse

X har supit ur grönjävligt, värsta bläckan sen whitetrash festen på lotsen för dryga 2år sen, jag var så sliten att jag inte ens orkade kolla datorn, blev tvungen att lägga mig i soffan och sova kl 16:30 sen slö tittade jag på kung-fu panda, sen myste jag för att slutligen somna typ23

X helt fantastiskt roligt att nazisten Johannes kastade ut fylle niclas från hörnet kl 23 i fredags, han va i princip den enda som var full...inte tex jocke som släckte belysningen på granen nere på torget genom att klättra upp iden iförd tomtedräkt...

X tack simon som rädda min iphone från snödöden, skulle göra snöänglar utanför tellus när det blev högbildning på mig och mobilen ramlade ut ur fickan. simon såg något rosa i snön och det var min nyinhandlade "bumper" tack också christine som tvingade mig att köpa "bumpern"

X jag vet att det tjatas om det här förbannade skägget hela tiden, och ni tycker säkert något i stil med att -det borde väl han för fan ha kunnat räkna ut...(idiot) men jag är less på att inte kunna leva på mitt utseende...jag ser helt enkelt fördjävlig ut, tur att det är jul snart.

X ska jobba hörnet nu på lördag igen, kul kul(faktum är att det är skoj att jobba där) ska även försöka rodda in nisse som barback till juldagen, eller som simon sa -vi skulle rodda in 2st bartenders som skulle kunna jobba istället för oss, så vi bara kan stå bakom baren och supa

X Slutligen vill jag ta tillfället i akt att be alla människor om ursäkt för mitt ganska(antar jag) otrevliga uppförande i fredags, eller näe föresten...Var jag otrevlig har ni säkert förtjänat det

X borde också ha pölat den lilla snärtan(18isch) som jobbade på rockbaren och ville ha legg på alla 11st tomtar för att vi skulle köpa shots, tack simon igen för att du snodde mitt kort och betalade hela kalaset

XXOO

Kommentarer
Postat av: nisse

jag ska jobba på lördag också! Fixa nu mini!

2010-12-08 @ 09:22:35
URL: http://www.nissesblog.se
Postat av: Christine (apa)

* Du får sluta blogga om du vill.

* Jag tvingade dig inte att köpa den vita bumpern, utan det var du som grät utanför Telenor och ville promt köpa både vit och rosa.

2010-12-08 @ 15:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0