inte utan min tårta

mjo, fick en skopa ovett av Christine för att hon inte fått tillräkligt med uppmärksamhet över att hon och simon bakat en tårta till mig, jag la ju ut 2st bilder på fb. Nåväl håll i dig för här kommer det(i spaltform)

x - din tårta var den finaste jag sett

x - den var fantasktiskt god med smak av mango och kiwi

x - jag älskar din tårta

x - om alla i världen skulle baka lika goda tårtor som du kan. skulle det inte vara krig

x - jag har aldrig mött någon som är så snabb på att tända ljus som dig Christine

x - när jag gifter mig(igen) ska du få baka brölloppstårtan

Nu till något mindre viktigt, nötterna nere på C a D har rakat sig, det hela började med att storsvikaren Rickard
skulle mysa med sina svärföräldrar och va tvungen att raka sig. Efter det följde resten av moben med, eller iaf 5st. Så jag ska ha 200euro av alla som rakat sig annars säljer jag skulderna till Hells Angels...show me the money!

Har åkt på tvar, jag är övertränad och har drabbats av en stressfaktur i huvudet, eller så är jag bara sjuk. Hursomhelst så hatar jag att vara sjuk, jag är typ aldrig sjuk. När jag är sjuk från jobbet är jag bara trött och sitter hemma eller hittar på äventyr. Tror vi ska boka resa i morgon, ska bli endel nice att leka lite i vågorna igen. Bali för 5:e ggn.

Blev endel knas igår på hörnet, och till alla som var i vägen ber jag om ursäkt. Tack simon för skjutsen hem, utan dig hade jag klätt av mig i bar underkropp och frysit ihjäl i första bästa snödriva

god natt


Kommentarer
Postat av: !

Hon verkar ju vara helt fantastisk den där Christine!

2010-12-20 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0