Back @ work

mja, som jag brukar använda när jag svarar i telefon. Mja lät jag tyst för mig själv när jag knappade igång outlook på jobbdatorn och kände mig totalt överkörd av alla mail jag hade i inboxen... Första dagen efter semestern som ni kanske förstår, har iof bara haft 2v ledigt, sparar lite tid för en ev utlandsresa i höst/vinter/vår eller för att det är just skönt att vara ledig.

Summering av sommaren: Den har gått alldeles för fort, jag har i princip jobbat varje dag det varit soligt, jag har brännt en helvetiskt massa pengar på saker jag inte minns, och slutligen blev den kanske inte riktigt som jag tänkt mig. Fast ändå en jävligt bra sommar!

Nu har jag typ 250+ mail att gå igenom, så jag får blogga lite mera någon annan gång.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0