A+B = 0

Micron på jobbet är såjävla seg så jag hinner blogga medans jag väntar på att min gröt blir klar, jajjemen jag äter havregryns gröt med ett äpple varje morgon det ni.
Jag har dragit på mig halsont och lite feber? jag har ju för fan inte varit sjuk sen jag var på bali i okt och då var det tosses tyskbacciler som säkert smittat. Så nu blir det en träningsfri vecka, hur nu det ska gå... Blev utsatt för ett typiskt A o B människa exempel igår. jag stod i kön till bankomaten i oxd, jag jobbar så att jag har redan tagit fram visa kortet så att jag bara kan stoppa in det i bankomaten just för att det ska gå fort. Men gör alla mäniskor så tro...NEJ vissa ser tillochmed förvånade ut när dom är framme, typ som: jasså skulle jag ta ut pengar? då kanske det är bäst att jag letar reda på mitt kort då, som borde ligga nånstans i någon av mina 3 väskor! Det är just det som bestämmer vad du är för sort A eller B? tar du tex fram bilnycklarna innan du är vid bilen eller börjar du leta efter dom när du är framme? har du tagit fram pengar när du står i drive-thruen(eh) eller ser du oförstående ut när du väl är framme och ska till o betala? A eller B?  Det hela spektaklet slutade med att jag stod och stampade i säkert 10min innan jag tröttnade gick till kvantum köpte ett paket tuggumi och tog ut pengar den vägen istället.

Och slutligen till dig som komenterade ett inlägg fast du inte har all fakta, jag lägger inte över detta på någon men jag kan åtminstonde säga att jag gått ur det här med högt huvud, jag har inte svikit någon av mina vänner eller huggit nån av mina nära  i ryggen för egen vinning. Det är mer än vissa andra kan säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0