these boots are made for walking


Känns som höst även fast det är vår, var ute och gick igår, det är fan ganska skönt att plugga i ipoden och sticka ut o vandra omkring. Man får som perspektiv på saker o ting, gäller bara att lyckas hålla kvar vid dom bra tankarna. Tog några bilder på ett par svanar, vet inte om det är sant men det sägs väl att svanar håller sig till sin partner hela livet, och skulle det hända något med nån av svanarna lever den lämnade ensam resten av livet. Vet inte vart jag vill komma med detta resonemang.
Jammade lite på kvällen med bandet + 2 killar från oxelösund. Kul att få slita lite i prylarna igen. så länge det är hög volym och distat är det kul! Nu ska jag hoppa i skorna och vandra ner mot min bil som står vid replokalen. För alla ni som har samma problem som jag när det gäller att gå ut och gå. Ställ bilen långt bort, se till att få skuts därifrån så att man blir tvungen att hämta skiten dagen efter. Idag har jag Atomic Swing med låten smile i lurarna
Mini 4 nagelbitning 0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0