sol sex o läsk (och påsk naturligtvis)

Som min käre "vän" simon myntade(bortsett från det där om påsken) så sa han för drygt 1,5år sen när han smorde in sin kropp i cocosfett på kuta beach på bali. Men idag blir det inget cocosfett på nån strand, även fast det är strålande väder. Kommer nog män i vita rockar o hämtar en om man lägger sig på vallarna i ett par speedos insmord i cocos. Nåväl det ska jag inte göra idag, däremot ska jag skippa all påskmat och grilla istället. Idag lyssnar jag på "ahead of my time" med Teddybears Sthlm. Ska snart iväg och träna! hade jag tänkt, blev lugnt igår så jag har faktiskt ganska mycket energi som jag måste bli av med på något sätt.

Grattis på påskafton allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0