Plupp

Tror jag ska börja spela in alla bra ideer jag ligger och tänker på när jag ska somna eller vaknar mitt i natten, för djävlar va bra vissa är, lite synd bara att jag så sällan kommer ihåg dom. som igår när jag låg och försökte somna hade jag en massa bra inlägg. konstigt att jag är som mest kreativ när jag inte är vaken. Brukar iof komma på en massa smarta saker när jag är berusad, dom ter sig dock sällan som särskillt bra i nyktert tillstånd. Som när jag kom hem till hotellet på bali halv 6 på morgonen, och skulle ploppdyka rakt ner i polen som var 1,60 djup. Resultatet av detta blev naturligtvis att jag slog i botten utav helvette, Vaknade morgonen efter med sår i hela ansiktet och nackspärr. Hade kunnat gå bra mycket värre. Eller alla idiotiska samtal och sms man har skickat iväg... Alkolås på telefonen borde snart vara verklighet.
Idag ska vi repa för första ggr på jag vet inte hur länge, får se om vårat skämt till band kommer ihåg nått.  Vi var fan skapliga så länge vi spelade regelbundet. Veckan kommer jag tillbringa med Antonio i järfälla, han har cup tors-sön denna helg med -97 och samma cup nästa helg med -96. skönt att hockeysässongen börjar gå mot sitt slut. Jag tänkte aldrig på det själv när jag spelade och pappa skjutsade mig, att han var arg när jag kom ut i bilen 1,5h efter träningen att slutat för att jag snackat skit i omklädningsrummet. han hade ju bara sutit på rosvalla i 4-5 timmar och väntat. Jag har mera förstående för detta idag när jag själv sitter och väntar, missförstå mig inte, jag tycker det är skitkul att kolla på när dom spelar men stunden innan och efter är inte skitrolig.

Tror Djurgården vinner SM guld i år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0