kaviar-sex?

kom precis hem från gymmet, hade stannat till på ica på vägen hem och köpt en mjölk + en kaviar, hon i kassan kollade lite konstigt på mig. Jag tänkte att jag i ren miljösynpunkt packar ner sakerna i min träningsväska istället för att köpa en påse. Döm av min förvåning när jag kom hem och upptäckte att kaviartuben hade gått sönder, och i min väska låg mina vanliga kläder pga av att jag duschar hemma. naturligtvis hade jag köpt en 300g tub och 250 av dom grammen låg i min väska bland mina kläder. Så luktar jag lite fisk i helgen vet ni vad det beror på.
Så är du osäker på erat förhållande? testa att byta ut chokladsåsen mot kaviar när ni har sex. Tänder ni fortfarande på varandra efter det är ni fan menade för varandra

XXOO

Kommentarer
Postat av: Tess

Men fy fan vad äcklig du är!

2010-05-01 @ 12:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0