Julius,Katla eller Lakrits

Sitter på jobbet och är bitter över att jag INTE kommer iväg till australien, kanske inte var en helt realistisk resa kanske, men när man blir erbjuden en 4veckors resa till andra sidan jorden för dryga 3000 är det lätt att spåna iväg. Bronwyns farbror hade en biljett ställd från tyskland och han kunde inte åka, så jag hade bara behövt betala resan till tyskland+överställandet av biljetten till mig. Om jag nu för en gångs skull skulle tänka efter istället för att bara improvisera så ter sig tanken på att dra oplanerat till aus, bränna alla pengar jag har, komma hem fattig till sommaren inte helt smart. Men vafan, att tänka efter kan folk som inte har något att göra syssla med.
Tror jag ska köpa mig en fransk bulldog btw.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0