bittersweet

vill bara skriva ner allt jag känner, vill skrika rakt ut! Hatar att det är såhär. Men mest av allt hatar jag att jag skriver om det, jag borde istället för att sitta framför min fåniga jävla dator i min påklistrade bostad, Göra något åt saken. Börjar iof bli bra på att stoppa huvudet i sanden. Borde kanske bara sticka o surfa i ett par månader och komma hem solbrun och fräsh

försvinn ur mitt liv, stick från mitt tält du är elak, du förstör allt du rör vid.

Har ju pajat ledbanden i min andra fot, ja jag hade sönder dom i vänstra foten för typ 1,5år sen. Så nu blir det dåligt med hockey och bandy på ett tag. Känns ganska surt för det är ju ganska skoj att spela. Tror man kan kategorisera mig som hund-träningstyp, dvs att kasta in en boll och jag kan springa hur länge som helst utan att bli trött, ta bort bollen men ha kvar löpningen och jag tröttnar direkt...

Hur fan tänker folk som röstar egentligen? eller hur tänker dom som skiter i att rösta?

att vara spion verkar  skoj

Kommentarer
Postat av: Karolin

Jag tycker du ska unna dig ett par dagar där du bara tar hand om dig själv. Det är viktigt att må bra och du verkar frustrerad. Vila foten också!



kram!

2010-09-21 @ 08:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0