tändgele

Skulle grilla igår, jag hade bjudit in nisse på grillning på ballen. Kände mig ganska streetsmart när jag bara -jag bryr mig inte om att man inte får grilla på ballkongen, jag bor ju fan högst upp.

Tändgelen kom in i mitt liv ganska sent sommaren 10, blev en kort men eldig romans. Slutatde med att jag surade ur på grillen från helvetet som inte ville fungera, och när jag surar ur handlar jag kanske inte alltid rationellt. Jag gjorde helt enkelt som det klart och TYDLIGT står på flaskan. FÅR ABSOLUT INTE SPRUTAS PÅ ÖPPEN LÅGA.  lyckades nästan sätta eld på gardinen + tända eld på nisse. Sen bytte vi till tändvätska, och som alla vet ryker det utav bara helvette när man häller tändvätska på varm kol. Så hela mitt vardagsrum var rökfyllt, tur att min brandvarnare fortfarande ligger i ett skåp i köket

Note to remeber: Bjud inte nisse igen, karln hann fan knappt komma innanför dörren innan han hade sönder ett glas, blodade ner dammsugaren, sen toppade han det med att spruta tändvätska på min trätrall på ballkongen.

I morgon träder jag in i mitt alter-ego Farhrid Svensson

asalamalekum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0