förmiddag/natt

gud va skönt det kan vara att gå upp tidigt på morgonen, man "fångar" dagen, hinner med att få en massa saker uträttat.  Det finns väl inget bättre än att vakna halv 6 och fåglarna kvittrar?



som ni säkert förstår menar jag inte ett ord av vad jag skriver, jag hatar att gå upp tidigt, hatar det så mycket att jag hela tiden överväger att sjukanmäla mig för att få fortsätta sova. Det är nog det som jag förknippar mest med att vara ledig, att man just får sova på morgonen/förmiddagen. Iof så sover jag nog fan mindre på helgerna än vad jag gör i mina arbetsveckor. Tror jag aldrig kommer komma tillrätta med det problemet(om man nu kan kalla det ett problem) att jag så fort jag råkar vara ledig måste jag hitta på en massa saker, att bara gå o lägga sig halv 23 är liksom inget allternativ. Nä då ska det passas på att kolla film halva natten, ränna ute på krogen el liknande. Som nu i helgen tex, ramlade hem från skeppet mitt i natten, mådde som en uggla söndagmorgon(skulle hjälpt anders/fia att måla sitt hus sorry för det) vaknade runt halv9, kunde naturligtvis inte somna om, gick upp, gick o la mig igen, gick upp lite senare mådde fortfarande som jag förtjänade, gick o la mig och sådär höll det på. strax efter halv 2 kände jag att jag kanske skulle kunna ha en fungerande söndag. halv 4 lyckades jag ta mig ut ur lägenheten... fick på mig mina "målar kläder" längre än så kom jag inte med målningen

tränade igår för första gången på typ en månad, kommer nog att kännas mer i morgon, av någon konstig anl. är min träningsvärk alltid förskjuten sisådär 48h så jag känner knappt något dagen efter, men en hel massa 2dagar efter?

varför finns inte taco-bell i nyköping?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0