Hemma i sverige

Testa att iphoneblogga för första gången, Antonio har min dator så jag får helt enkelt blogga från mobilen. Är lite understimmulerad just nu, känns lite konstigt att allt är så lugnt, man blir ganska lätt van med att ha folk runt sig hela tiden, både på gott och ont naturligtvis, iof ganska skönt att bara kliva ut och lägga sig vid poolen och bara snacka strunt. Så just nu känns det lite tomt utan allt liv och rörelse runt omkring en... Nåväl, sista dagarna på Bali flöt på som vanligt, varit med om att fira ett balinesiskt nyår... Religon kan vara ganska roligt ibland, tydligen är det så att onda andar flyger över Bali just på denna dag, och för att inte dra åt sig deras uppmärksamhet måste man vara tyst, får inte ha några lampor tända, ej heller vistas utomhus och absolut inte ha någon typ av musik igång...vi hade tagit in på hard rock hotell hela den helgen så vi hade en skaplig poolfest på dan, sen på kvällen visade dom film på nattklubben så vi drack några drinkar o tittade pä wolverine...skaplig sista lördag. Hur känns det att vara hemma igen då? Jotack, har ju inte hänt så mycket i Nyköping, lite som att tiden stått still...har ju bara gått fyra veckor och i februari brukar väl inte vara sådär våldsamt händelserik. Har iof noterat ett nytt förhållande på Facebook, och det vet ju alla att det är inte på riktigt förens det står på fb:) hursomhelst så är jag glad för tjejens skull, hon är toppen och jag hoppas hon blir lycklig. Hur går det för mig på tjejfronten då? Jodu om jag det visste...jag tror jag skulle må bra av att bara vara helt själv, och inte ge efter för mitt ego som ständigt söker bekräftelse på gott o ont, det händer när det händer och jag har en tendens att sätta mig i knepiga situationer och därigenom är jag inte motaglig för att träffa någon, för att jag aldrig har "tid" att ge det chansen... Lite djupt kanske, orka försöka förklara. Hudson det är så jag känner idag, imorgon är det kanske annorlunda. Det som är jobbigt med det hela att jag hela tiden sårar människor som jag faktiskt tycker om. Nåväl det är snart sommar och jag har gått upp en hel massa kilon på semestern, så jag får leva på varmluft och kärlek fram tills sommaren:) Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde att du själv träffar nån, kul! :D

2011-03-12 @ 15:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0