forts...

mjodå, sitter på jobbet, telefonen har ringt i ett...Jag har verkligen inte ork att vara den där trevliga Fredrik mot folk som ringer mig om jobb på jobbet. Hade räknat lite fel när jag bokade bali resan så jag har tagit på mig att jobba en massa extra, jag gillar iof att jobba extra om jag inte behöver göra något på jobbet. Nåväl nu är det så att jag jobbar 14-22 hela helgen plus 22-03 på cockails fre/lör, så jag gick av onsdag morgon, jobbade förmiddag tors för att köra em hela helgen oc sen börjar jag om igen måndag. Sen försöker jag att hinna med att spendera lite tid på gymmet..det går sådär, jag får nog bada i t-shirt på bali, för en skaplig vassdunge att gömma sig i finns nog inte på hotellet.
Kommer möta upp med en hel massa roligt folk som jag träffat genom alla min resor, ska bli skoj att hänga lite med dom. Ska också bli spännande att se hur Nisse o Bambi klarar av det...jag ska göra mitt värsta. Eller kanske göra som tosse gjorde mot jocke, jocke hade väldigt svårt att hitta när vi körde motorcyckel, och anl till det var att han "snestirra" tosses backdäck och lekte följa john(därav namnet Jocke ramsne) tosse gjorde på vanligt tosse maner och körde helt sonika ifrån jocke som blev livrädd. Typ 50% av alla gator i kuta är enkelriktade så när man åker till surfbryten får man ta en annan väg hem, och det kan bli ganska lurigt, särskillt när det är mörk. Åter till tosse/jocke...Tosse kommer tillbaks till hotellet där jag o simon ligger i polen och dricker öl, sisådär 2timmar senare kommer jocke hem med gråten i halsen. Men han lärde sig att hitta... Så se upp Nisse/Bambi är ni inte snälla ska jag göra allt jag kan för att lura bort er...

En annan spännande sak som har hänt i mitt annars så spännande liv är att i brist på rockbaren begav vi os till McEwans, jag blev berusad på 3öl, en av tjejerna i vårat sällskap blev osams med någon annan tjej som helt sonika spottade henne i ansiktet, vakten såg detta men han valde att blunda för incidenten, jag blev irriterad på vakten som bara sket i allt och skällde ut honom som skulle "se" vad han kunde göra...tydligen hade spotttjejen jobbad där eller nått. Nåväl summa sumarum blev att ingen blev utslängd, alla var osams osv. Tror att jim merkells lille bror datear whitetrash tjejen.

Har även upptäckt en fantastisk kyckling-sallad på kumlins, m m m. så i fortsättningen när jag lunchar lunchas det på kumlins

Letar sångar till "vårat" band, är tydligen ett band som har splittrats nyligen, men jag och den sångaren skulle nog inte fungera ihop =)

Ska köpa mig ett större hem när jag kommer hem från bali har jag bestämt mig för, får se vart det slutar...

Over and out

Ps: vem fan är glenn?!

Kommentarer
Postat av: nisse

Jag kommer nog fan hitta bättre än dig, har inget att välja på då jag kör moppe som en tönt :)



Bambi/nisse kommer klara av detta galant, nisse fixar det men kan ju inte tala för bambi. Ska bli kul att se hur mini är när han ska stamma/dreggla på engelska :)

2011-01-22 @ 18:06:49
URL: http://www.nissesblog.se
Postat av: Mini

Om det är något jag kan så är det att läckergoma på engelska

2011-01-22 @ 20:45:27
Postat av: Christine

Du kan väl läckergoma på alla språk?

2011-01-23 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0