att korsa en leopard med en tattuerare som har aspbergers

men gud va bitter jag känner mig...vill bara skriva något "träffande" om dig som status på facebook, så att du fattar vad jag egentligen tycker om dig...tänk att jag inte såg dessa sidor av dig. Men det kanske är bättre att bara vara tyst, att leva mitt liv för mig själv. Men gud va dramatiskt jag låter. Har inte bloggat på ett tag, vet iof inte varför, kanske haft fult upp med att trassla in mig i en massa trassliga situationer som bara jag kan. Går i tankarna att byta lägenhet, från en 2:a till en 3:a. Jag får nog rånbögmörda Bambi och sno hans 3:a. Men men det blir väl till att punga ut med 900k för en sketen 3:a i svalsta. Nu måste jag iväg till rosvalla,

forts. följer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0