sköna lördag...

jotack, satt hemma i lugn o ro igårkväll, hade precis ätit pizza, bullat upp med godis och kollade på film. Ambitionen för kvällen var att kolla film och gå o lägga sig skapligt. Jag hade inga planer alls på att ramla ner till "hörnet" och dricka rosevin och jägershots. Nåväl, nisse ringer typ halv22 och vill ha skjuts till krogen, jag tänker i in ensamhet att -visst det kan jag väl göra, kan följa med in och kolla läget. Halv3 hade jag kollat klart!..då hade nisse supit ur och gått hem för länge sen. Allt det här hade jag kunnat tagit me ro, om det inte varit för att jag skulle vara på jobbet lördag morgon. Sitter där just nu btw och försöker nyktra till. Sen ska jag hem, powervila en stund, för att sen dra till sunlight och relaxa, dricka öl och äta mat med jobbet. Bli inte förvånade om vi ses ikväll igen.

Såg ett gäng tjejer igår som envisades med att dansa på bardisken, en av dom(nämner inga namn) blond till utseendet, hade en förkärlek till att dra upp sin redan korta klänning och visa hela "paketet" för typ alla därinne. Igår kändes det säkert som en bra ide, är inte helt säker på att hon är nöjd över det beteendet idag.

3veckor har gått, det kommer bli en lång höst

Kommentarer
Postat av: Made à munson

Hösten kommer slå sommaren 2010 med hästhavre!

2010-09-27 @ 11:59:13
Postat av: Cigg, sol & sex

Spontanitet håller oss vid liv!

2010-10-06 @ 18:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0