Överkörd

en olycka kommer sällan ensam var det något snille som myntade, eller så är man bara mera motaglig för att uppfatta saker som jobbiga när man är nere. Skitsamma, det går inte så bra just nu. mår skit privat och mitt jävla kukjobb som jag en gång i tiden tyckte va roligt har pungsparkat mig, ponera att det finns en tjänst på ditt jobb som är kanon, den är som klippt och skuren för dig, plus att man ramlar uppåt några 1000lappar i lön. Tänk va rövigt det skulle kännas om bara företaget gick bakom din rygg och tog någon helt annan, som har mindre kompetens och inte en susnig om vad jobbet går ut på. Det jag vill komma till är att jag har haft den tjänsten i snart 2år, dock inte på pappret. Fick reda på idag att dom har tillsatt den tjänsten med någon annan. Så jag har ägnat dagen med att söka mig bort från det här stället...

idag kommer jag fan att lyssna på "fuck you" med Lilly Allen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0