Känslomässigt störd, egoistisk och kall

behöver kanske bara ha en titel på detta inlägg? räcker kanske med det. ni som känner mig fattar nog ändå vad jag menar. Hur ska man väva ihop det här då, utan att nämna några namn eller att hänga ut någon. Kanske ska lägga in en bild eller så skiter jag bara i det.

Det jag vill komma till är att det att det tamefan är omöjligt att förstå sig på er. Ni säger en sak och menar en annan, ni gör på ett sätt och blir sura för att man gör likadant.

Nåväl med en nyinhandlad förstärkare och med matjord i fickorna kommer det att bli en spännande höst/vinter. Jag får väl helt enkelt fortsätta med det jag är bra på, vem fan försökte jag lura egentligen?

Äntligen har hockeysässongen dragit igång igen, numera kan jag titulera mig som tränare för team-97, och det ska bli jäkligt spännande att följa laget lite närmare iår.


Kommentarer
Postat av: Tess

Uppryckning bitterfitta där! Och vad har jag sagt om att grupphata? Men mest undrar jag varför du har matjord i fickorna, sist jag kollade var det nämligen rent gödsel som fick snoppen att växa. Så testa att skita i fickan nästa gång och se om det går bättre (förslagsvis en kväll när du tänker umgås mest med dig själv...)

2010-09-08 @ 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0