saker är sällan vad dom verkar vara

Sitter på jobbet, gäspar allt oftare, fan jag har haft skitsvårt att sova ordentligt efter att jag jobbat natt. Får se hur det går i morgon, har en firma som ska byta ut alla fönster, och ljuden av en slagborr brukar ha en tendens att fortplanta sig i väggarna. Idag har jag tränat på världens sämsta gym, nämligen skiten som ligger i gumsbacken. Jag kommer aldrig mer att sätta foten där, kanske för att spela innebandy eller squash men inte för att lyfta skrot. Få se, denna vecka ska jag spendera med Antonio, och sen ska jag åka till sthlm o träffa en "bekant" jag sprang på på bali för sisådär 3år sen. Ska bli nice att dricka drinkar i storstan igen...Fördelen med att jobba skift är ju att man blir ledig längre perioder.

Får se, jag och simon kanske gästspelar i en bar nära dig inom en snar framtid:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0