love me 2 times

fan min blogg fungerar inte som jag vill! kanske därför jag hade så många sidvisningar för att det inte gick att öppna skitbloggen... jag som trodde att jag skrivit något läsvärt:)
Hänt sen sist, hade "vinmys" i fredags, först var det bara jag och Carro som skulle mysbyxa oss och käka thaimat, kolla film och bara chilla. Nu blev det inte riktigt som jag hade tänkt, snake kom ner från sthlm, han började dricka vin ur mc-donalds mugg redan i bilen hem från vingåker...ja vi tog en sväng dit, köpte en grym-rock, carro var inte riktigt lika imponerad, men vem fan gjorde henne till stilpolis? Sen kom nisse förbi och han tog med en vän vid namn Niclas, och slutligen dök simon upp. Nu blev det iof både thaimat och vin, kanske inte var helt genomtänkt att söla i sig en 3l vinare + shotbricka på fik@. Jag och Snake fick stödja oss på varandra för att hitta hem...Detta hade varit en kanonkväll om det inte hade varit för att jag skulle vara på rosvalla tidigt lör... Nåväl efter rosvalla dog jag i soffan en stund, ramlade förbi simon och sen gick vi till madde. Innan vi gick fick våran son Robert Holm stränga förhållningsorder att om han skulle få vara själv hemma så var han tvungen att sköta sig(frihet under ansvar) det gick sådär, slutade med att han hittades i en buske utanför tellus, spydde ner sig själv + simons toalett och sen som om inte det var nog bröt han loss simons handfat också.
Hur var våran kväll då? jotack bra, blir dock kännbart i plånboken att sitta på fika i 5h och dricka drinkar. Gick till hörnet och jag fick en släng av folkskygghet, så jag gick hem, fick en del arga mess sen på natten från folk som undrade vart fan jag höll hus, jag kommer faktiskt inte ihåg varför jag gick hem...
Idag har jag börjat mitt nya jobb, och som jag gjorde det:)

I vinter ska jag åka till Vietnam i en månad har jag bestämt, man kan surfa där AND IF I SAY ITS SAFE TO SURF ITS SAFE TO SURF, CHARLIE DONT SURF (kolla apocalypse now så fattar ni vad jag menar)

Kommentarer
Postat av: Surferboy

mmmm Lets go!! I love the smell of Napalm in the morning!

2010-10-13 @ 19:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0