Hälg

sitter och försöker bli trött i soffan, var ganska trött för en stund sen men det gick över, måste lära mig att passa på att somna när jag är trött. Borde bli som gamla människor och deras sexliv, man får passa på när sakerna fungerar som dom ska...
Jobbade bar på cocktails i lördags med Simon, kul att stå i en bar igen. Kul att stå på en krog som har lite vettigt folk som driver ställer och inte som den andra skiten längre ner mot ån. Fulla gäster är ju fantastiska, särskillt dom som står och tjatar på att få beställa i 5min sen när det blir deras tur vet dom inte vad dom vill ha! Vi var även ute i fredags, och John hade spritbjudarbyxorna på sig, och jag hade fått på mig spenderarbyxorna. Simon blåste sambuca i ögonen på mig och jag spilde ner mig med hot-shots... Jag gillar inte mintu längre

För att sno ett citat från en grym tjej - Jag blir alltid så kall i munnen när jag äter glass

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå blond, kan bli så tokigt är man är trött och inte vet vad man pratar om. hehe ;P

2010-11-01 @ 06:29:12
Postat av: Mini

Du har dina stunder ibland :)

2010-11-01 @ 13:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0