cant fall in love with a refill


jag bara måste skriva ett par rader om detta... kom precis hem från sthlm. tänkte i godan-ro ta en dusch, jag hann precis skölja av mig + att schamponera in mig...då slutar vattnet rinna ur kran, satan dom lagar ju vattenläcka idag, stod en lapp om det i trapphuset, men idioten som satte upp lappen satte den så att man inte såg vad det stod om man kom utifrån. Tur i oturen fans det lite vatten kvar i köket, så jag fick blöta en handuk och göra mitt bästa för att få bort allt schampo. Undrar vad grannarna tänkte, där står jag naken som gud skapade mig, helt full i tvål-lödder i hallen/köket. Nåväl nu börjar jag åtminstonde bete mig som min grannar är vana att se mig...(3.:er)

Hade en väldigt trevlig kväll igår i sthlm, stockholm är ganska trevligt faktiskt. Hann även med ett besök hem till snake. Den mannen har en väldigt retro inställning till innredning la jag märke till =)

Hörde ett utryck igår som jag bara måste lägga på minnet -mitt löpsteg har skurit ihop:)

Kommentarer
Postat av: Kattla

Fantastisk citat! Synd att jag inte myntade det innan dig! Men men man kan ju alltid ctrl-c

2010-10-22 @ 11:33:37
Postat av: Nisse

vart är det negativa och bittra i denna post?

2010-10-22 @ 15:46:50
Postat av: Mini

Jag skulle ju inte skriva bittra inlägg längre? vad är det du inte förstår?!

2010-10-22 @ 18:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0