zzzzzzzzzz

vaken fast jag borde utnyttja möjligheten att sova, konstigt det där...när man får sova är det inge kul, men när man måste gå upp skulle man göra vad som helst för att få ligga kvar. Allt blir roligare när man inte får göra det, och tro mig jag har gjort en del märkliga saker, när man själv har frågat sig efteråt -alltså Fredrik för helvette?! vad gjorde du sådär för? Men men det är väl knappast kul att bara ha det lugnt och skönt?

Sov bra inatt

Vadå nazistfredrik?!

Har i vanlig ordning köpt ett par skor som är sjukt obekväma

såg den mest skruvade filmen igår på länge(kanske kunde byggt meningen på ett bättre sätt men jag pallar inte)

ska på tränarkurs hela helgen.

Undrar hur det går med kryssningen vi skulle åka på?

mitt skägg kliar ganska så mycket, fast det är bara typ 38 dagar kvar nu.

den 3:e är det tomtenatta, då ska vi jaga bort alla fyllon från teaterparken och ersätta dom med tomtar

är man nazist bara för att man har lärt sig att bädda sängen ordentligt?

tycker det ska bli ganska mysigt med jul trots allt.

gott stavas gott och inte gått!

Min jävla bil kostar 6600:- att fixa efter besiktningen




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men skorna va fina och man brukar få gå in skor vet du! ;)

2010-11-18 @ 17:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0