våga visa kort

mjo, kommer att få gå till banken som alla andra gamla människor, mitt visa-kort har fått fötter. Så cash is king resten av denna vecka. Har tröttnat på denna stad igen, kanske därför jag reser land och rike runt med diverse hockeylag och utb/kurser för att helt enkelt känns lättare att vara någon annanstans än just i nyköping. Så i brist på annat sticker jag nog till sthlm igen i morgon, hade jag inte haft Antonio hade jag nog dodgat denna håla för gott känns det som. Tänk att bara flytta till ett helt nytt ställe, man skulle kunna ta ett figurerat namn, säga att man är med i "vitnesskydds programet" ljuga ihop någon bra bakgrund om sig själv...

x Mitt skägg kliar, mest kanske på andra men också på mig själv

x Börjar bli riktigt less på att du dyker upp i mitt liv i tid o otid, jag gillar inte dig

x Har sett södermanland i helgen, mest dock eskilstuna vägen, liten bit av strängnäs också

x Vad i hela världen ska man göra på nyår?

x Utger jag mig för att vara den jag är?

x 2st pucko för 10kr nice-price

x Ska beställa 10st tomtedräkter i morgon, ska även hinna med att göra ett fystest

x Att montera slipers i taket? kan det vara något?

x Det blir ju endel skorp-hostning nu framöver skulle jag tro

God Natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag gillar dig :)

2010-11-22 @ 13:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0