hate everything about you

Bra start på en skithelg, vaknade i morse i min kuklägenhet, går ut i hallen och känner att det är vatten på golvet i hallen! visar sig att min jävlafitttvättmaskin har börjat läcka i en koppling. och eftersom jag har satt in en duschkabin så kan vattnet utanför duschen inte rinna ner i golvbrunnen, så när badrummet var fullt av vatten rann det helt sonika över tröskeln och ut i hallen. Så där står jag blöt om fötterna, trött som fan för att min jävlakukgranne envisas med att duscha mitt i natten och störa mig, jag har fan ensamrätt på att duscha mitt i natten för helvette! Börjar torka upp på golvet, tätar läckan. Slutar säkert med att jag får bryta upp golvet i hallen. Går ut till bilen som jag naturligtvis inte kan öppna, får bruka våld för att ta mig in i bilfan, sen till jobbet, kaffet slut. ingen frukost. och allt som jag är ansvarig för på jobbet verkar ha gått sönder. jag har massa möten idag som jag får boka om pga detta. hatar mitt jobb min lägenhet min bil. ska fan låna hem slägga o spett och göra om planlösningen lite i min lägenhet till bara ett stort rum, och bryta bort dörrarna till bilen...
Jag grät och vi kysstes fast jag borde ha bett dig att gå och jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0