tjaba, tjena, hallå

hör du till dom som känner igen folk men inte kan placera dom? typ som att du inte är säker på att ni borde hälsa på varandra när ni springer på varandra på macken etc...Att personen du möter kanske bara är lik någon du känner, iof borde du nog veta vem du känner och inte. jag tror att jag själv uppfattas som arrogant när jag bara kollar på någon som jag kanske tycker är lik nån jag känner utan att hälsa... O andra sidan är det kanske bättre att säga hej en gång för mycket än tvärtom. Sen finns det ju dessa apor som man har som "vän" på facebook som likförbannat inte kan bemöda sig med att hälsa(jag hör nog tyvärr till den kategorin) Min ursäkt till detta är att det hela tiden utspelar sig en brottningsmatch i mitt huvud, så ler jag åt dig på stan behöver det inte betyda att jag är glad av att se dig, utan att jag helt enkelt tänkte på något skoj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0