Kaffe, The, Hasch?

Vi är ganska lika du och jag, vi leker med andras känslor, tar dom för givet. Jag tror inte vi gör det med vilja, utan det blir snarare så utan att vi egentligen förstår varför. Hur kan någon tycka om mig så pass mycket att du blir ledsen när jag sviker? Jag menar inte ens jag bryr mig så mycket om mig själv, va fan ska du bry dig för?


Fick höra igår att jag tydligen knarkar en hel massa plus att jag bedriver någon slags drogförsäljing hemma. Jag knarkar så pass mycket att Petra frågade om jag behövde hjälp... -det första man måste erkänna för sig själv är att man har ett drogproblem. Sen sa hon iof att hon inte brydde sig så mycket om jag knarkade, sålänge jag inte rökte på när jag hade Antonio. Fast det är ganska skönt med människor som vill hjälpa på sitt eget lilla vis. För om jag nu hade ett drogproblem skulle jag nog vilja att den personen som brydde sig om mig pratade om det på stan istället för att kanske höra av sig, kanske fråga om jag behövde hjälp, liksom visa att man bryr sig. För nu med det här sociala skyddsnätet med folk till höger o vänster som "bryr" sig så himla mycket att dom inte ens vågar säga vad dom heter, dom vill vara anonyma.  Så nu när alla bryr sig skulle man kanske ge sitt knarkande en ärlig chans, Så ser ni mig ligga blå någonstans med en kanyl i armen, skriv en status-uppdatering på facebook och sen om ni har tid och lust får ni gärna rulla över mig i framstupa sidoläge, så att jag inte kvävs av mina egna spyor

Nu är det karneval

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0