smet


ibland händer det att jag blir alldeles stirrig och bara vill/måste gå hem från jobbet...jag vet inte varför eller vad som är så viktigt att uträtta när jag kommer härifrån. Ungefär som när man ramlar hem från någon fest och tar en genväg genom skogen som är alldeles svart, jag är inte mörkrädd men hjärnan vill gärna spela en ett spratt och man tycker sig höra en massa skumma ljud, man får en konstig känsla i ryggraden. Tänker man efter och försöker lokalisera vart ifrån den känslan kommer brukar den oftast försvinna. Lite så känner jag nu. Har en stressklump i magen som bara vill få mig att ge efter, dodga jobbet, skita i att träna och bara dra hem o spela dator. Kan iof bara vara latmasken som gör sig påmind. Kommer nog bli tvunget att jobba helgen också. Doh! jag som går på semester igen nu till helgen. Jag kan fan inte jobba jag ska ju dricka sprit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0