Livin on the edge

My good va spännande mitt liv är just nu! Det va jättenära att jag åt ett äpple nyss som va ruttet! Försov mig igår och det va också traumatiskt, av någon konstig anl. har jag ett rykte på jobbet att jag kanske dricker ett glas vin ibland (champagne Fredrik ni vet) inte nog med att jag knarkar jag är alkoholist också... Nåväl kom till jobbet runt 1h försent, blev inkallad! till min chef som sa -hoppas för fan att du inte är sen idag för pga att du va ute och festade igår... Jag är såjävla dålig på att vara oskyldig, när jag har gjort något kan jag spela hur oskyldig som helst, men när jag verkligen inte har gjort något vet jag inte hur jag ska bete mig för att verka det, slutar med att man står och visslar o tittar i taket. Har 2st thailändskor som städar här på våra kontor, och dom hade precis en vild diskution på thailändska, och det gjorde i sin tur mig sugen på att åka till thailand, tror jag åker i feb/mars någon som vill haka på?

Nu ska jag leva lite på kanten och äta skållhet gröt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0