du är den enda här som inte är unik

sjuk för 3:e dagen, håller på att bli galen. Skulle haft ens sån där klösbräda man har till katter när dom är understimmulerade.
Är bara ett Ja från att boka resa till australien. Har en "vän" i melbourne. Så ev blir det en liten tripp till melbourne/brisbane hoppas jag hinner med att sola lite. Går det som det ska drar jag på onsdag den 5.e maj och kommer hem den 9.e juni. Så vi får sen vad min chef säger...
I helgen ska jag hem till Tess och ha tjejkväll, dvs supa ner sig på rosé och lyssna på rock. Min erfarenhet av att dricka sprit och lyssna på rock med tjejer säger mig att det kommer sluta med att hon ligger och kräks på toa, hon får ge fan i midorin helt enkelt. Men vi får se, skam den som ger sig.
Nu skiter jag i allt vad ont i halsen och yrsel heter, jag drar fan och tränar och på vägen hem ska jag börja röka.
Idag lyssnar jag på "We're all gonna die" med Slash o Iggy pop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0