Bara sport bara sport, bara massor utav sport

Tjo, har suttit o läst igenom inte bara min blogg utan många andras ock slås av att väldigt många bara bloggar om jobbiga saker. Inte fan vill jag sitta och läsa om andras kärleksproblem eller slut på pengar problemet. Jag har blivit pungsparkad av livet att antal ggr nu men jag tror nog att allt händer av en mening och att det löser sig till det bättre i slutändan. Karma använder bara folk för att rättfärdiga sina egna handlingar. Det finns folk som är hela(1.0) och dom som är halva(0.5) dom som är halva behöver någon annan halva(0.5) för att känna sig hela. och det är där dom fria radikalerna kommer in i bilden(googla det ni som inte fattar) och då kan det sluta hur som helst. Jag ser mig själv tillhöra den första kategorin. Ungefär som A och B människor(bloggar om det senare)

Nog om detta, eftersom mina två bästa ämnen i skolan var sport och tjejer, och jag har ju slutat med tjejer så det sportas en del i herr linds liv just nu. Denna helg har jag: Fredag - filmmys, såg shutter island. Inget att rekomendera har läst boken och den är bättre som vanligt. Lördag: innebandy cup med start kl 08:00, spelade 3 matcher, sen kollade jag sm-finalen i hockey med staffan, för att sen avrunda det hela med en ubåt med Antonio och pizzamys. Idag(sön) har jag spela 2st hockeymatcher lika och torsk. Så nu sitter jag hemma med sjuk träningsvärk i benen efter bandyn. Kvällen avrundas med filmmys.

Nu får ni ursäkta mig, för jag har en tomte jag ska bränna upp. Till det lyssnar jag på "Same as it never was" med The Herbaliser. Har haft en stressig vecka så jag har fått ett nagelbitar återfall så jag börjar om
Mini 0 nagelbitning 0

Du är grym och behöver ingen annan för att vara det

Kommentarer
Postat av: Anna

Slutat med tjejer? det tror jag först när jag ser det:)

2010-04-19 @ 09:01:41
Postat av: Mini

jag skriver vad jag vill i på min blogg, sen kan det vara mer eller mindre sant det jag skriver:)

2010-04-19 @ 10:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0