POP WAR

Skulle vilja börja detta inlägg med att hälsa alla nya läsare välkomna. Sitter på jobbet och har läst lite andra bloggar och slås över hur olikt alla väljer att skriva, vissa lägger ut bilder på skor dom vill ha, andra bilder på någon tjock katt, någon annan har tagit modellbilder och skriver om hur spännande det varit. Min kompis Christine skriver inget alls, vet faktiskt inte ens om hon kan skriva... Det är därför jag läser bloggar, för att det är en salig blandning av allt o ingenting.

Skitsaksamma alla läser/skriver blogg av olika anledningar, fick en kommentar på ett inlägg jag skrev aug-10, att det kändes beklämmade för någon/några att läsa vad jag skrivit om den snälla tatueraren vid åhlens taket. Ni som inte vet vad det inlägget handlade om kan ju förslagsvis skrolla ner till aug-10 och läsa.

Nu till det jag vill ha sagt, det får kännas hur jävla beklämmade det vill för dig/er att läsa om det som jag skrev för 1,5 år sen, jag vet vad som hände... Jag var där
Skriv gärna ett namn på kommentarer, men visst det kanske är lite jobbigt att inte kunna kommentera anonymt..
Så tills dess att du vågar skriva ditt namn -


Fan jag hade ju missat att Imperial State Electric släppt sin senaste skiva.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har också fått läsa inlägget och kan absolut skriva under med mitt namn. Vad som hände vet väl alla inblandade. Det är ju inte det som är grejen. Du fyller ju ut både inlägg och svar med rent förtal. Det är en helt annan femma än att beskriva en situation. Det är faktiskt straffbart, som sagt.

/Teresia

2012-03-23 @ 22:10:56
Postat av: Nomis

Jag fattar ingenting men jag ska genast googla ner till skiten, fan att man ska behöva lägga ner energi på en sån här sak under semestern! BRB

2012-03-27 @ 14:31:55
Postat av: Nomis

Fantastisk läsning, personligen tycker jag att alla tatuerare borde ha nån slags licens för att få klottra hej vilt.

2012-03-27 @ 20:17:26
Postat av: Cissi

Smyg läser lite...

2012-06-05 @ 20:06:18
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0