Gissa kräkset

Redigerar mitt inlägg endel... börjar bli mitt signum att vara impulsiv, hosta ur mig en massa konstigt och sen ändra mig när jag lugnat er mig, konstigt...jag som alltid har varit eftertänksam. skitsaksamma Jag vet vad jag kände(känner)
Har jobbat en hel massa som vanligt, har även kommit igång rejält med träningen, känns sådär faktiskt. Tror jag ska sluta träna, eller så ska jag anmäla mig till sthlm maraton... Halkade omkring 7,5km igår på ekensberg, lite oklart om jag har dom resterande 3,5milen i kroppen för att orka mig runt en mara.

Var ute i sthlm med Rikard, Liza och Nisse i onsdags, spårade som vanligt ur, dricksade hon i garderoben 470:- (hon var tydligen bra på att hämta/hänga in min jacka) lite sådant man ångrar senare på kvällen när man ska betala taxin med kontanter man trodde man aldrig skulle kunna göra slut på. Kul kväll iaf(tror jag)

Nu ska jag fira farmor som har blivit ännu äldre.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0